Κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους
Tzovla, E. & Kedraka, K. (2023a). Transforming Teachers Through Professional Development Distance Learning Programs. In B. Luitel, B. Devkota, S. Bastien, and B. Kumar (Eds), Transforming Teachers Through Professional Development Distance Learning Programs, (pp. 232-253). IGI Global. DOI: 10.4018/979-8-3693-0607-9.ch016
Tzovla, E. & Kedraka, K. (2023b). The Utilization of Digital Educational Content in the Teaching of Sciences in Elementary School as Impactful Learning Experiences. In M. Parks (Ed.), Impactful Classroom Experiences in Elementary Schools: Practices and Policies (pp. 75-104). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-8551-4.ch004
Κεδράκα Κατερίνα, (2023). Διδάσκοντας σε Αναδυόμενους ενήλικους/ Ήπιες δεξιότητες. Στο: Γαβριηλίδου Ζωή (Επιμ.), (2023). Η εργαλειοθήκη του Πανεπιστημιακού, Κομοτηνή: Εκδόσεις της Οριζόντιας Δράσης ΚΕΔΙΜΑ, σσ 63-75.
Kedraka, K. & Tzovla, Ei. (2023). Introduction. In: K. Kedraka & Ei. Tzovla (Eds), (2023). ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ/ LEARNING THROUGH THE LIFE SPAN Trends, Dimensions, Practices, and Reflections, 9-20. Alexandroupolis: Laboratory of Teaching and Professional Development of Bioscientists, Departure of Molecular Biology and Genetics, Democritus University of Thrace. ISBN: 978-618-5182-11-3
Boumponari, Th., Kedraka, K., Grigoriou, M., Lampropoulou, M., Skavdis, G., & Konstantopoulos, Ch. (2023). University Pedagogy: Τeaching Biosciences by using the flipped classroom model,. In: K. Kedraka & Ei. Tzovla (Eds), (2023). ΓΗΡΑΣΚΩΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ/ LEARNING THROUGH THE LIFE SPAN Trends, Dimensions, Practices, and Reflections, 21-40. Alexandroupolis: Laboratory of Teaching and Professional Development of Bioscientists, Department of Molecular Biology and Genetics, Democritus University of Thrace. ISBN: 978-618-5182-11-3
Kedraka, K. & Tzovla, Ei. (Eds) (2023). Reflecting on the Educator’s self-efficacy through the lens of Transformative Learning. In: Kedraka & Ei. Tzovla (Eds), (2023). ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ/ LEARNING THROUGH THE LIFE SPAN Trends, Dimensions, Practices, and Reflections, 153-169. Alexandroupolis: Laboratory of Teaching and Professional Development of Bioscientists, Department of Molecular Biology and Genetics, Democritus University of Thrace. ISBN: 978-618-5182-11-3
Κεδράκα, Κ. & Λιντζέρης, Π. (2022). Δεξιότητες: Ένα γενικό πλαίσιο οριοθέτησης και νοηματοδότησης. Στο Α. Κόκκος & Συνεργάτες (Επιμ.), Ανάπτυξη δεξιοτήτων: Μια πολυδιάστατη προσέγγιση, σσ 21-29. Αθήνα: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ISBN 978-618-86329-2-9).
Κεδράκα, Κ. (2022α). Carl Rogers. Στο Θ. Καραλής & Π. Λιντζέρης (Επιμ.), Λεξικό Εκπαίδευσης Ενηλίκων (σ. 372-377). Αθήνα: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων. ISBN: 978-618-86329-1-2
Κεδράκα, Κ. (2022β). Επαγγελματική Ανάπτυξη. Στο Θ. Καραλής & Π. Λιντζέρης (Επιμ.), Λεξικό Εκπαίδευσης Ενηλίκων(σ. 123-127). Αθήνα: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων. ISBN: 978-618-86329-1-2
Κεδράκα, Κ. (2022γ). Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική. Στο Θ. Καραλής & Π. Λιντζέρης (Επιμ.), Λεξικό Εκπαίδευσης Ενηλίκων (σ. 228-231). Αθήνα: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων. ISBN: 978-618-86329-1-2
Κεδράκα, Κ. (2016). Φύλο και Επαγγελματική Ανάπτυξη στο χώρο των Βιοεπιστημόνων: Απόψεις των φοιτητών του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής. Στον τιμητικό τόμο για τον Ομότιμο Καθηγητή Μ. Κασσωτάκη: Σύγχρονα θέματα Επαγγελματικής Συμβουλευτικής (Δ. Σιδηροπούλου-Δημακάκου, Α. Ασβεστάς, Γ. Κουμουνδούρου, Αικ. Μυλωνά-Κακαβά Επιμ.), 198-228. Αθήνα: Γρηγόρης.
Κεδράκα, Κ. (2015). Η Μικροδιδασκαλία ως Εργαλείο Εκπαίδευσης των Βιοεπιστημόνων -Μελλοντικών Εκπαιδευτικών: Απόψεις των Φοιτητών του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης. Στον χαριστήριο τόμο στον Ομότιμο Καθηγητή Δ. Χατζηδήμου: Μελετήματα και Ερωτήματα της Παιδαγωγικής Επιστήμης, (επιμ. Κ. Μπίκος και Ε. Ταρατόρη), 227 – 246. Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε.
Κεδράκα, Κ. (2011). Εκπαιδεύοντας αρχάριους εκπαιδευτές ενηλίκων στη Θράκη: Αξιολόγηση ενός Σεμιναρίου. Στο: Α. Παπασταμάτης, Ε. Βαλκάνος, Ε. Πανιτσίδου & Γ. Ζαρίφης (επιμ) (2011). ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, 97-109. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Κεδράκα, Κ. (1997). Η ιστορία του Λευτέρη. Στο: Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα Διεθνής Αμνηστία –Ελληνική Επιτροπή, 59-63. Αθήνα-Κομοτηνή: Σάκκουλας,1997.