Κεδράκα Κατερίνα
Καθηγήτρια Επαγγελματικών Δεξιοτήτων των Βιοεπιστημόνων και Δια Βίου Εκπαίδευσης
Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής
Σχολή Επιστημών Υγείας, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Τηλέφωνο γραφείου: 25510-30617 (και φαξ)
e-mail kkedraka@mbg.duth.gr
ΣΠΟΥΔΕΣ
Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών, Τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας (Τομέα Ψυχολογίας). Θέμα διατριβής: «Ψυχολογική Αξιολόγηση Σύγχρονων Επαγγελματικών Δεξιοτήτων».
Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. ΠΜΣ: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.
Ειδίκευση στην Τεκμηρίωση Πληροφοριακού Υλικού Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας
Πτυχίο Παιδαγωγικών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Ιούνιος 2023: Εκλογή στη βαθμίδα του Καθηγητή
Μάρτιος 2019: Εκλογή στη βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή
Ιανουάριος 2018: Μονιμοποίηση στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή
Ιούνιος 2014: Εκλογή στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή
Ιούνιος 2010: Εκλογή στη βαθμίδα του Λέκτορα
1997- 2002: Απόσπαση από τη Δημόσια Α/θμια Εκπαίδευση στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στον Τομέα του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ),
1987 – 2012: Υπηρεσία στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
1983 – 1987: Υπηρεσία στην Ιδιωτική Εκπαίδευση.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΟ ΔΠΘ
2015 ~ Διευθύντρια του Εργαστηρίου «Διδακτικής κι Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Βιοεπιστημόνων».
2019 ~ Συντονίστρια του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕΔΙΜΑ) ΔΠΘ.
2022 ~ Επιστημονικά και Ιδρυματικά Υπεύθυνης της Πράξης με τίτλο: «Γραφείο Υποστήριξης της Διδασκαλίας και Μάθησης στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης/ ΟΠΣ 5164470» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση -ΕΣΠΑ 2014-2020» και στον Άξονα Προτεραιότητας «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ».
2018 ~ Μέλος του Συμβουλίου του ΚΕΔΙΒΙΜ του ΔΠΘ, ως εκπρόσωπος της Σχολής Επιστημών Υγείας.
2019 ~ Επιστημονικά Υπεύθυνη και Διευθύντρια του ΠΜΣ «Διδακτική των Βιοεπιστημών».
2014 ~ Μέλος της Ειδικής Επιστημονικής Επιτροπής Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας στα Τμήματα του ΔΠΘ
2013 ~ Μέλος της Επιτροπής Προβολής του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δ.Π.Θ.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ
- Μέλος του ΔΣ της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
- Μέλος του International Higher Education Teaching and Learning Association (HETL)
- Μέλος της ΕΑΙΕ (European Association in International Education)
- Μέλος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος
- Μέλος της ΕΛΨΕ (Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας Ελλάδος)
- Μέλος της ΕΛΕΣΥΠ (Ελληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού).
- Ιδρυτικό μέλος του ΣΕΣΕΠ (Συλλόγου Ελλήνων Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού). 2003-2007: Εκλογή και θητεία στο Διοικητικό Συμβούλιο
- 1999 – 2008: Μέλος της FEDORA, (Forum Europeen D’ L’ Orientation Academique), Ευρωπαϊκός Οργανισμός Εκπαιδευτικού και Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
- 1993 – 1995: Εκλογή και θητεία στο Διοικητικό Συμβούλιο της Επιτροπής Ελλάδος της O.M.E.P (Organization Mondiale pour l’ Education Prescolaire. – Παγκόσμια Οργάνωση Προσχολικής Αγωγής).
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΚΡΙΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
- Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής και Κριτής στο Επιστημονικό περιοδικό Patterns of Practice, στο: Patterns of Practice | University of East London (uel.ac.uk)
- Συν-Επιμελήτρια ύλης (Co-Editor) και μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής (κριτής) στο Διεθνές Επιστημονικό περιοδικό: Adult Education Critical Issues, της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στο: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/aeci/
- Κριτής στο Διεθνές Επιστημονικό περιοδικό:Frontiers, στο: http://www.frontiersin.org/
- Κριτής στο διεθνές περιοδικόACADEMIA, στο: https://academia.library.upatras.gr/
- Επιμελήτρια Ύλης της έκδοσης και μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής (κριτής) στο Επιστημονικό περιοδικό: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ, της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στο: www.adulteduc.gr
- Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής και Κριτής στο Επιστημονικό περιοδικό: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ, στο: http://www.educircle.gr
- Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής και Κριτής στο Επιστημονικό περιοδικό: Έρευνα στην Εκπαίδευση, του Εργαστηρίου Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία, ΔΠΘ, ISSN 2241-7303
- Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής (κριτής) της Διεθνούς Περιοδικής Ηλεκτρονικής Έκδοσης: «Θεωρία και Έρευνα στις Επιστήμες της Αγωγής/ Theory and research in the Sciences of Education», στο: http://periodiko.inpatra.gr/issues/
- Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής (κριτής) στο Επιστημονικό περιοδικό Mare Ponticum στο: http://mareponticum.bscc.duth.gr/
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΩΣ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΩΝ
2022 – : Primary Coordinator στο πρόγραμμα MAGNET – Managerial and GoverNance Enhancement through Teaching in WestBalkans, διάρκειας 36 μηνών και κωδικό 101083006 με συντονιστή φορέα το ΔΠΘ και συνεργασία 12 Πανεπιστημίων των Δυτικών Βαλκανίων στο πλαίσιο του ERASMUS-EDU-2022-CBHE (συνολικού προϋπολογισμού 387.000 ευρώ).
2022-23: Επιστημονικά και ιδρυματικά Υπεύθυνη (βάσει της υπ αριθμ 4/63/10-2-2022 της Συγκλήτου ΔΠΘ και της Απόφασης της υπ αριθμ 130/19-04-2022 Συνεδρίασης της Επιτροπής Ερευνών ΔΠΘ) του Έργου «ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ» με Κωδικό ΟΠΣ 5164470 στο ΕΣΠΑ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» και στον Άξονα Προτεραιότητας «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» (συνολικού προϋπολογισμού 100.000 ευρώ)
2022-23: Συμμετοχή στην Ομάδα Έργου του Έργου ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΔΡΑΣΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΕΙ (MIS 5164469)» και κωδικό έργου: 82896, με αντικείμενο την υποστήριξη των ΓΡΑΔΙΜ προκειμένου να αναπτύξουν πολιτική ποιότητας και αποτίμησης του έργου τους στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΕΣΠΑ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» και στον Άξονα Προτεραιότητας «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ»
2022-23: Συμμετοχή στο Υποέργο (1) «Αγγλόφωνο Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ba in Hellenic Studies» της Πράξης «Προπτυχιακά Ξενόγλωσσα προγράμματα σπουδών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5158637 του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και πιο συγκεκριμένα στο ΠΕ4-Επιμόρφωση Προσωπικού, με στόχο την εκπαίδευση του διδακτικού προσωπικού.
2021-22: Συμμετοχή ως Συντονίστρια του ΓΡΑΔΙΜ ΔΠΘ σε πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο Leadership and Organisation for Teaching at European Universities (LOTUS), το οποίο υλοποιείται από την EUROPEAN UNIVERSITY ASSOCIATION (EUA) και στο οποίο συμμετέχει το ΔΠΘ ως συνεργαζόμενο Πανεπιστήμιο, για το διάστημα από τον 10/2021 έως και τον 06/2022.
2020-21: Επιστημονικά Υπεύθυνη της Πράξης: «Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών σε θέματα Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής των μελών ΔΕΠ του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και του Πανεπιστημίου Πατρών» Έργο ΝΕΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ, με Κωδικό ΟΠΣ 5049548 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ 2014-2020.
2019-22: Συμμετοχή, ύστερα από πρόσκληση, σε Ομάδα Εργασίας Εμπειρογνωμόνων (Κύκλος Διαλόγου) που οργανώνει το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, με αντικείμενο τη μελέτη, αξιολόγηση και παρέμβαση σε θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (αρχικής και συνεχιζόμενης), διά βίου μάθησης και εκπαίδευσης ενηλίκων. Ο Κύκλος Διαλόγου μελετά πολιτικές κι εφαρμογές στα παραπάνω πεδία, καταθέτει προτάσεις στους σχετικούς φορείς και πραγματοποιεί επιστημονικές δραστηριότητες και θεματικές παρεμβάσεις (π.χ. εργαστήρια διαλόγου, συνέδρια κοκ).
2004 – 2008: Συμμετοχή ως Διδάσκουσα και Επόπτρια στην Κατάρτιση Στελεχών ΣΕΠ και Υπεύθυνη της ΠΟΕ Αν. Μακεδονίας-Θράκης για την υλοποίηση σχολικών /εκπαιδευτικών εφαρμογών και δράσεων συμβουλευτικής ΣΕΠ σε σχολικές μονάδες, στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ- ΠΡΑΞΗ 4.1.1.Β. – ΕΡΓΟ: «Προωθώντας την ισότητα των φύλων κατά τη μετάβαση από την εκπαίδευση στην αγορά εργασίας. Δράσεις Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού με την οπτική του φύλου», που υλοποιήθηκε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης – Τμήμα Ψυχολογίας, σε συνεργασία με το ΠΤΔΕ του ΔΠΘ.
2005 – 2008: Συμμετοχή στην Κ.Π EQUAL, Μέτρο 1.1 ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, στο Σχέδιο «Επί Τροχών: Επόμενη Στάση Αγορά Εργασίας», ως εμπειρογνώμων του ΠΤΔΕ του ΔΠΘ σε θέματα Επαγγελματικής Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού και ειδικότερα, στις παρακάτω δράσεις:
2004 – 2008: Συμμετοχή στο ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, Έργο 2.4.1.ε: «Εφαρμογή Προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού σε Εκπαιδευτικές Μονάδες-Δημιουργία Δικτύων» α) ως Σύμβουλος Δικτύου και β) ως Ειδικός Συμβουλευτικής σε προγράμματα στην περιοχή της Αν. Μακεδονίας & Θράκης.
2005 – 2008: Συμμετοχή στην Επιτροπή Σχεδιασμού, Ανάπτυξης και Συγγραφής του Οδηγού Εφαρμογής και Συστήματος Διαχείρισης και Παρακολούθησης της Πρακτικής Άσκησης, στο πλαίσιο του Γ ΚΠΣ, Μέτρο 4.1 Προγράμματα Υποστήριξης της Αρχικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης για Γυναίκες, Ενέργεια 4.1.1 Κατηγορία Πράξεων 4.1.1.στ, Έργο: «ΕΥΡΥΔΙΚΗ-Θετικές ενέργειες υπέρ των γυναικών» Δράση ΙΙΙ (Πρακτική Άσκηση) του ΠΤΔΕ-ΔΠΘ.
2005 – 2008: Συμμετοχή στο ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, Πράξη: «Αναβάθμιση ΚΕΣΥΠ-ΓΡΑΣΕΠ και ίδρυση νέων», Έργο 2.4.1.α: «Οργάνωση Προγραμμάτων ΣΕΠ στα πλαίσια των δράσεων: 3.1 (Υλοποίηση προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας), 3.2 (Υλοποίηση προγραμμάτων Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού) και 3.3 (Υλοποίηση προγραμμάτων ΣΕΠ ατόμων ειδικών ομάδων – ΑμΕΑ και ατόμων που κινδυνεύουν από κοινωνικό αποκλεισμό)», του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου-Τομέα ΣΕΠ.
2003 – 2006: Επιστημονική Σύμβουλος για την ανάπτυξη του Ευρωπαϊκού Εργαλείου Δια Βίου Διαχείρισης Σταδιοδρομίας: «Diaplus: Διάπλους Κατάρτισης Απασχόλησης. Ανοιχτή Μεθοδολογία Δια Βίου Διαχείρισης της Σταδιοδρομίας», της προτεραιότητας Συμβουλευτική και Προσανατολισμός του ευρωπαϊκού προγράμματος Leonardo da Vinci.
1993 & 2002: Συνεργασία με τη Διεθνή Αμνηστία -Τμήμα Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο δράσεων για την Εκπαίδευση και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
1997-2001: Β’ ΚΠΣ – Α΄ΕΠΕΑΕΚ, Ενέργεια 1.1.ε. «Επαγγελματικός Προσανατολισμός»:
- 1998-2000: Αν. Επιστημ. Υπεύθυνη του Έργου: «Κατάρτιση των Υπευθύνων ΣΕΠ, σε ειδικό μεταπτυχιακού επιπέδου πρόγραμμα σπουδών στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό».
- 1997-98: Αν. Επιστημ. Υπεύθυνη του Έργου: «Κατασκευή ή και προσαρμογή στην ελληνική πραγματικότητα υπάρχοντος ψυχοπαιδαγωγικού υλικού για χρήση στα πλαίσια του ΣΕΠ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση».
2001 – 02: Συμμετοχή ως Επιστημονική Σύμβουλος κι εκπρόσωπος του Τομέα ΣΕΠ του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στο πρόγραμμα Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας Νέων (συνεργασία ΣΕΒ – Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του αντίστοιχου αμερικανικού φορέα ‘Junior Achievement’).
2000 – 02: Συμμετοχή στο πρόγραμμα Leonardo da Vinci: ‘Community Based Guidance Assistance – Multiplier Project’ με θέμα την ενίσχυση του εθελοντικού έργου σε υποβαθμισμένες κοινότητες, ως εκπαιδεύτρια εθελοντών γύρω από θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού, στην Ενοριακή Νεανική Εστία ΚΙΒΩΤΟΣ στην περιοχή Ακαδημίας Πλάτωνος – συνεργασία στο πλαίσιο της εταιρικής σχέσης του προγράμματος).
1997 – 2000: Συμμετοχή, ως εκπρόσωπος του Τομέα ΣΕΠ του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, στην Κοινοτική Πρωτοβουλία ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ, άξονας YOUTHSTART, Σχέδιο AΡΙΑΔΝΗ, που είχε ως στόχο την υλοποίηση δράσεων επαγγελματικού προσανατολισμού και την κατασκευή πληροφοριακού υλικού για νέους που εγκαταλείπουν πρόωρα την εκπαίδευση (βλ. εκπόνηση 150 Επαγγελματικών Μονογραφιών).
1997 – 2000: Συμμετοχή, ως εκπρόσωπος του Τομέα ΣΕΠ του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci, Σχέδιο DIANA για την εκπόνηση εξειδικευμένου Υλικού Ευαισθητοποίησης & Δράσεων για Νέους/ες, με στόχο την ισότητα των φύλων κατά τις εκπαιδευτικές και τις επαγγελματικές τους επιλογές.
1997-1999: Συνεργασία ως εκπρόσωπος του Τομέα ΣΕΠ του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με τον ΟEΕΚ (Οργανισμός Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης) για τη νέα πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής «European label for innovations encouraging the learning of languages», που οργανώθηκε από τη Γεν. Διεύθυνση XXII της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο πλαίσιο του Socrates ως: α) Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής και εθνική εκπρόσωπος της Ελλάδος και β) Μέλος της Εθνικής Επιτροπής Αξιολόγησης των υποψηφίων προγραμμάτων.
1999 – 2002: Συνεργασία με την ΥΣΕΑ (Υπηρεσία Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής) του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου, καθώς και με τον Κυπριακό Σύνδεσμο Συμβουλευτικής & Καθοδήγησης (Επιστημονικός Σύλλογος Καθηγητών-Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού), για τη βελτίωση της εφαρμογής της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο πλαίσιο των δύο αρμόδιων Υπηρεσιών (ΥΣΕΑ & Τομέα ΣΕΠ-ΠΙ) των Υπουργείων Παιδείας Κύπρου και Ελλάδος.
1998 – 1999: Συνεργασία με το ΤΕΙ Πειραιά, ως Επιστημονικός Συνεργάτης – εκπρόσωπος του Τομέα ΣΕΠ του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, σε πιλοτικό, εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΣΕΠΠΕ, με τίτλο: «Εφαρμογή της Τηλεματικής στα σχολεία», υπεύθυνη για τη μετατροπή καινοτόμου εκπαιδευτικού υλικού σε πολυμεσική εφαρμογή ΣΕΠ