Πρακτικά συνεδρίων

Δημοσιευμένες εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων με κριτές

Τζοβλά, Ειρ. & Κεδράκα, Κ. (2024). Μεταξιολόγηση πεποιθήσεων αυτοαποτελεσματικότητας μετά τη συμμετοχή σε ένα εξ αποστάσεως πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης. Στα Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου «Η εκπαιδευτική αξιολόγηση σε έναν κόσμο που αλλάζει», διοργάνωση Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Αθήνα: 24-25 Μαΐου 2024.

Γαβρίλη-Αλεξανδρή Δέσποινα & Κεδράκα Κατερίνα, (2023). Μάθηση και αλλαγή μέσα από το πρίσμα της Πρακτικής Άσκησης – Transformative Learning through Internship Placement. Στο 8ο Διεθνές Συνέδριο «Μάθηση και Αλλαγή», διοργάνωση ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 30 Σεπτεμβρίου – Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023.

Κεδράκα, Κ. Καλτσιδης, Χ., & Καραλής, Θ. (2023). Το Ελληνικό και το Βαλκανικό Δίκτυο Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής. Παρουσίαση και λειτουργία τους ως Κοινότητες Μάθησης για το ακαδημαϊκό προσωπικό των Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. In: Z. Gavriilidou, (Ed), (2023). Transforming Higher Education Teaching Practice: Selected papers of the 1st International Conference of the Network of Teaching and Learning Centers in Greece, Editions of the Νetwork of Learning and Teaching Centers in Greek Univerities: Komotini, pp 24-31.

Gavriilidou, I. Dosi, K. Katsampoxaki-Hodgetts, K. Kedraka, Th. Koutsoklenis, I. Lefkos, L. Mitits, E. Penderi, K. Petrogiannis, (2023). Teaching and Learning in Higher Education: A toolkit to guide teaching practice Transformation. In: Z. Gavriilidou, (Ed), (2023). Transforming Higher Education Teaching Practice: Selected papers of the 1st International Conference of the Network of Teaching and Learning Centers in Greece, Editions of the Νetwork of Learning and Teaching Centers in Greek Univerities: Komotini, pp 41-46.

Gavriilidou, A. Kavasakalis, T. Karalis, K. Kedraka, A. Markos, L. Mitits, K. Petrogiannis, G. Stamelos, (2023). Academic staff development needs assessment at Greek Universities. In: Z. Gavriilidou, (Ed), (2023). Transforming Higher Education Teaching Practice: Selected papers of the 1st International Conference of the Network of Teaching and Learning Centers in Greece, Editions of the Νetwork of Learning and Teaching Centers in Greek Univerities: Komotini, pp

K. Κεδράκα, X. Καλτσίδης, (2023). Κύκλοι Μάθησης Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής στο Δ.Π.Θ. Μια πρώτη αποτίμηση. In: Z. Gavriilidou, (Ed), (2023). Transforming Higher Education Teaching Practice: Selected papers of the 1st International Conference of the Network of Teaching and Learning Centers in Greece, Editions of the Νetwork of Learning and Teaching Centers in Greek Univerities: Komotini, pp 105-117.

Κεδράκα, Κ. (2023). Αναπτύσσοντας Κοινωνικές και Οριζόντιες Δεξιότητες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Μιαπρόκληση για την Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική/Developing Social and Transversal Skills in Higher Education: A Challenge for University Pedagogy. Στο: Α. Αντωναράκου, Α. Τσιμπουκλή, & Ν. Τσώλη (Επιμ.) Πρακτικά του  1ου Διεθνούς Συνεδρίου «Διά Βίου Μάθηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων την Εποχή της Αβεβαιότητας: Δρόμοι για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική Συνοχή», Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του ΕΚΠΑ, σσ 185-192. Αθήνα, Πολεμικό Μουσείο: 30 Μαρτίου έως 1 Απριλίου 2023.

Τζοβλά Ει., Κεδράκα, Κ., Καραλής, Θ., & Λαβίδας, Κ. (2022). Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών δασκάλων για τη δόμηση επιμορφωτικού προγράμματος που αφορά στη διδασκαλία των βιολογικών εννοιών στο Δημοτικό Σχολείο. Στα Πρακτικά του 13ου Πανελληνίου Κεντρικού Συνεδρίου της Π.Ε.Β. (Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων) με τίτλο: «Μια νέα εποχή́ για τη Βιολογία: Ευκαιρίες και προκλήσεις στην μετά COVID εποχή». Θεσσαλονίκη, 9-11 Δεκεμβρίου 2022 (υπό έκδοση).

Tzovla, E., & Kedraka, K. (2022). Following up an experience of a transformational learning community for teachers as adult learners during the pandemic. In P. Faller, K. Del Simone, & D. Holt, (Eds.). (2022). Telling, Evaluating, and Deepening our Story. Proceedings of the 14th International Transformative Learning Conference, pp 369-376. https://intertla.org.

Λιντζέρης, Π. & Κεδράκα, Κ. (2022). Οριοθέτηση, διαστάσεις και νοηματοδοτήσεις του όρου «δεξιότητες». Εναρκτήρια Εισήγηση. Στα Πρακτικά του διαδικτυακού Συνεδρίου  της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΕΕΕΕ) Ανάπτυξη Δεξιοτήτων στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και στη Σχολική Εκπαίδευση, σσ 13-16. Αθήνα: 5-8.5.2022. και στο Academia.edu 85766475 (2).pdf

Κεδράκα, Κ. (2022α). Δεξιότητες και Πολιτικές: Στάσεις και αντιστάσεις ατόμων και συστημάτων. Εισήγηση στην Στρογγυλή Τράπεζα με τίτλο: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων: Πολιτικές και Κρίσιμα Ζητήματα. Στα Πρακτικά του διαδικτυακού Συνεδρίου  της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΕΕΕΕ) Ανάπτυξη Δεξιοτήτων στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και στη Σχολική Εκπαίδευση σσ 108-110. Αθήνα: 5-8.5.2022.

Κεδράκα, Κ. (2022β). Δεξιότητες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην περίοδο της πανδημίας: Ένα παλιό προϊόν σε καινούργιο περιτύλιγμα(?). Στο Π. Λιντζέρης και Δ. Βαλάση (Επιμ.), (2022). Η εμπειρία της πανδημίας της νόσου COVID-19 στην εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων: διαστάσεις, συνέπειες, προοπτικές, 143-170. Αθήνα: ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ. ΠΡΑΚΤΙΚΑ του Διαδικτυακού Συνέδριου με τίτλο: Οι επιπτώσεις της πανδημίας της νόσου Covid-19 στην εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων στην Ελλάδα: Διαστάσεις, συνέπειες, προοπτικές. Διοργάνωση: ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, 21 Μαρτίου 2022.

Asimakopoulos, G., Karalis, Th., & Kedraka, K. (2021). Students learning can be enhanced via Centres of Teaching and Learning in Higher Education: A quick view all over the world. Paper at the 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’ 21), Universitat Politecnica de Valencia, Spain, 22 and 23 June 2021.

Orfanidou, Ch., Kaltsidis, Chr., Karalis, Th. & Kedraka, K. (2021). Exploring faculty learning needs towards their teaching development in two Greek universities. In the Proceedings of ‏the 3rd International Conference on Teaching, Learning and Education, Amsterdam-Netherlands, 2021. https://www.dpublication.com/wp-content/uploads/2021/02/98-808.pdf DOI: https://www.doi.org/10.33422/3rd.ictle.2021.02.121

Καραλής, Θ., Κεδράκα, Κ., & Μπότσογλου, Κ. (2020). Υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης στο ελληνικό πανεπιστήμιο: Από τις προθέσεις στην εφαρμογή. Στρογγυλή Τράπεζα στο IECAT 2020 – 3ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής «Νέες Προκλήσεις στην Εκπαίδευση». Δράμα,  2-4/10/20. Στο: Σ. Κιουλάνης, Α. Πασχαλίδου και Α. Γεωργιάδου (Επιμ), 3ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής. Νέες Προκλήσεις στην Εκπαίδευση, 1145- 1154.

Τζοβλά, Ε. & Κεδράκα Κ. (2020). Χαρτογραφώντας τους Οδηγούς Σπουδών των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης των ελληνικών πανεπιστημίων: Η περίπτωση των βιολογικών εννοιών. 3ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής «Νέες Προκλήσεις στην Εκπαίδευση». Δράμα,  2-4/10/20. Στο: Σ. Κιουλάνης, Α. Πασχαλίδου και Α. Γεωργιάδου (Επιμ), 3ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής. Νέες Προκλήσεις στην Εκπαίδευση, 790-797.

Ορφανίδου, Χ., & Κεδράκα Κ. (2020). Αειφόρος Σταδιοδρομία: Ένα Σχέδιο Επαγγελματικής Ανάπτυξης για Εκπαιδευτικούς (Εργαστήριο). 3ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής «Νέες Προκλήσεις στην Εκπαίδευση». Δράμα,  2-4/10/20. Στο: Σ. Κιουλάνης, Α. Πασχαλίδου και Α. Γεωργιάδου (Επιμ), 3ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής. Νέες Προκλήσεις στην Εκπαίδευση, 1032 – 1038.

Καλτσίδης, Χ., Κεδράκα Κ. & Ορφανίδου, Χ. (2020). Διδασκαλία Σε Εικονικό Περιβάλλον (Εργαστήριο).  3ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής «Νέες Προκλήσεις στην Εκπαίδευση». Δράμα,  2-4/10/20. Στο: Σ. Κιουλάνης, Α. Πασχαλίδου και Α. Γεωργιάδου (Επιμ), 3ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής. Νέες Προκλήσεις στην Εκπαίδευση, 1023 – 1028.

Κεδράκα, Κ. (2020). Εδραιώνοντας την Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική στην Ελλάδα: Ολοκληρώθηκε το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής με θέμα: «Διδασκαλία και Μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» (Εισαγωγικό Σημείωμα). Στο: Κ. Κεδράκα (Επιμ). Πρακτικά Εργασιών 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής «Διδασκαλία και Μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», 8-20. https://panepistimiaki-paidagogiki.gr/conference2019/praktika2020.pdf

Καραδημητρίου, Κ., Βαλκάνος, Ευ., Δέλιος, Αθ., Κεδράκα, Κ., Ορφανίδου, Χ.,  Παναγιωτοπούλου, Φ., Πάντα, Δ., & Σκιαδά, Μ. (2020). Απόψεις και Προτάσεις για Θέματα Διδασκαλίας στην Ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Αξιολόγηση του Διδακτικού Έργου, Υποστήριξη της Αποτελεσματικής Διδασκαλίας, Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική. Στο: Κ. Κεδράκα (Επιμ). Πρακτικά Εργασιών 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής «Διδασκαλία και Μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», 97-130. https://panepistimiaki-paidagogiki.gr/conference2019/praktika2020.pdf

Κεδράκα, Κ. (2020). Σύνοψη-Καταληκτικά Σχόλια. Στο: Κ. Κεδράκα (Επιμ). Πρακτικά Εργασιών 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής «Διδασκαλία και Μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», 140-147.https://panepistimiaki-paidagogiki.gr/conference2019/praktika2020.pdf

Rotidi G., Kedraka K., Frementiti EM., Kaltsidis C. (2020). University Pedagogy in Greece: Pedagogical Needs of Greek Academics from Ionian University. In: Α. Kavoura, E.  Kefallonitis,  P. Theodoridis (eds), Strategic Innovative Marketing and Tourism. Springer Proceedings in Business and Economics. Springer, Cham. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-36126-6_81

Τζοβλά, Ειρ. & Κεδράκα, Κ. (2019). Οι βιολογικές έννοιες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η συνδρομή της αξιοποίησης Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου και Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων στη διδασκαλία τους. Στο Α. Πολύζος, Μ. Γεωργίου (Επιμ.). Πρακτικά εργασιών 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Η Βιολογία στην Εκπαίδευση», 29/11 -1/12/19 (σσ. 18-24). Αθήνα: Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων. ISBN: 978-618-81159-6-5.

Ορφανίδου, Χ., & Κεδράκα, Κ. (2019). Σύγχρονη ανασκόπηση όρων και προοπτικών σχετικά με την Εκπαίδευση για την Βιώσιμη Ανάπτυξη. Στο Α. Πολύζος, Μ. Γεωργίου (Επιμ.). Πρακτικά εργασιών 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Η Βιολογία στην Εκπαίδευση», 29/11 -1/12/19 (σσ. 199-208). Αθήνα: Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων. ISBN: 978-618-81159-6-5.

Κεδράκα, Κ. (2018α). Εφαρμόζοντας την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια στο Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δ.Π.Θ.: Η κατάθεση μιας προβληματικής. Στο:  Γ. Νικολάου, Σ. Τσεσμελή, Κ. Μαλαφάντης & Ι. Δημάκος (Επιμ), Πρακτικά του 11ου Πανελλήνιου Συνέδριου Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος (Π.Ε.Ε.) με θέμα: «Βασική και συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε ένα σύνθετο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον» (268-276). Διοργάνωση ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών και ΠΕΕ. Πάτρα, 23-25 Νοεμβρίου 2018

Kedraka, K. (2018β). Transformative Experiences in Biosciences: Dilemmas for Students and Professors? In the Proceedings of the 3rd Conference of ESREA’s Network Interrogating Transformative Processes in Learning and Education: ‘Contemporary Dilemmas and Learning for Transformation’, 28th June – 1st July 2018, Milan, Italy: ESREA & Italian Transformative Learning Network. https://www.academia.edu/42191483/

Κεδράκα, Κ. (2018γ). Από τις Βιοεπιστήμες στην Μετασχηματίζουσα Μάθηση. Στο Α. Ραδαίου, (Επιμ) (2018).  Πρακτικά της 1ης Ελληνικής Συνδιάσκεψης για τη Μετασχηματίζουσα Μάθηση (σσ 105-116). Διοργάνωση: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Αθήνα. http://www.adulteduc.gr/images/praktika.pdf

Γουγουλάκης, Π., Κεδράκα, Κ., Οικονόμου, Α. & Αναστασιάδης, Π.  (2018). Στρογγυλή Τράπεζα (Συμπόσιο): Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική: Σκέψεις, Προτάσεις, Αναστοχασμοί. Στο: Σ. Κιουλάνης, Α. Πασχαλίδου, Α. Παναγιωτίδου & Α. Γεωργιάδου (Επιμ), Πρακτικά του 2ου Διεθνούς Βιωματικού Συνεδρίου Εφαρμοσμένης Διδακτικής με θέμα: «Διδακτικές Τάσεις και Προκλήσεις στα Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης», 665-685. Διοργάνωση: Επιστημονικός και Πολιτιστικός σύλλογος eκπ@ιδευτικός κύκλος. Δράμα, 27-29 Απριλίου 2018.

Καλτσίδης, Χ., & Κεδράκα, Κ. (2018). Αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) στη διδασκαλία. Βιωματικό Εργαστήριο. Στο: Σ. Κιουλάνης, Α. Πασχαλίδου, Α. Παναγιωτίδου & Α. Γεωργιάδου (Επιμ), Πρακτικά του 2ου Διεθνούς Βιωματικού Συνεδρίου Εφαρμοσμένης Διδακτικής με θέμα: «Διδακτικές Τάσεις και Προκλήσεις στα Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης», 218-225. Διοργάνωση: Επιστημονικός και Πολιτιστικός σύλλογος eκπ@ιδευτικός κύκλος. Δράμα, 27-29 Απριλίου 2018.

Κεδράκα, Κ., & Ρωτίδη, Γ. (2017). Η Ενεργός και Κριτική Μάθηση  στη Διδασκαλία της Βιοηθικής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Στο Π. Γεωργογιάννης (Επιμ), Πρακτικά του 2ου Διεθνούς Συνεδρίου: «Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση. Οργάνωση, Διοίκηση, Διδακτικό Υλικό, Αναλυτικά Προγράμματα», 471-486. Διοργάνωση: Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πατρών, Αλεξανδρούπολη, 6-8 Οκτωβρίου 2017. Στο http://www.elppo.gr/ .

Κεδράκα, Κ. (2017). Ο ‘άχαρος’ ρόλος του αξιολογητή μπορεί να αποτελέσει αφετηρία κριτικού στοχασμού; Φοιτητές του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου  Θράκης Αξιολογούν τις Μικροδιδασκαλίες των συμφοιτητών τους. Στα Πρακτικά του 6ου Επιστημονικού Συνεδρίου της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων με θέμα: «Καλές Εκπαιδευτικές Πρακτικές: Κριτική Σκέψη και Δημιουργικότητα», 706-715. Αθήνα, Μαράσλειο Διδασκαλείο, 23-25 Ιουνίου 2017.

Ρωτίδη, Γ. & Κεδράκα, Κ. (2017). Η προσέγγιση των Βιοηθικών διλημμάτων στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, υπό την οπτική των P. Jarvis και J. Mezirow. Στα Πρακτικά του: 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ», (833-840). Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Αθήνα, Ίδρυμα Ευγενίδου, 1 & 2 Απριλίου 2017.

Κεδράκα, Κ., & Κουρκουτάς, Γ. (2016). Η διδακτική προσέγγιση της Βιοηθικής μέσω debates: Μια καλή εκπαιδευτική πρακτική. Στο Π.Κ. Στασινάκης, Ι. Νείλα, Π. Κόλλια & Μ. Παπαδάκης (Επιμ.), Πρακτικά εργασιών 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου, με Διεθνείς Συμμετοχές, «ΒιοΕπιστήμες στον 21ο Αιώνα», 105-121. Αθήνα: Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων. ISBN: 978-618-81159-3-4.

Κεδράκα, Κ. (2016).  Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική: Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον.  Στo: Κ. Κεδράκα (επιμ), Πρακτικά του Συμποσίου: Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική: Η εκπαίδευση και διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, μια terra incognita?, (21-39). Αλεξανδρούπολη: Δ.Π.Θ. Στο: http://panepistimiaki-paidagogiki.gr/praktika/praktika2016.pdf

Philips, N., Kedraka, K., & Tsiboukli, A. (2016). Stress and Attitude Change in Adult Education: Perceptions of post graduate students completing a course in Adult Education. In D.  Andritsakou, & E., Kostara, (Eds), (2016). The Role, Nature and Difficulties of Dialogue in Transformative Learning. Proceedings of the 2ndConference of ESREA’s Network “Interrogating  Transformative Processes in Learning and Education: An International Dialogue” (364-373). Athens, Greece: ESREA & Hellenic Adult Education Association. In: http://esrea-interrogating-tl-processes.com/wp-content/uploads/2017/02/Stress-and-Attitude-Change-in-Adult-Education-Perceptions-of-post-graduate-students-completing-a-course-in-Adult-Education.pdf

Κεδράκα, Κ., Γκοτζαρίδης, Χ., & Καλτσίδης, Χ. (2016). Συνεργασία Τριτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε πρόγραμμα mentoring και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Ανακοίνωση στο Γ. Αλεξανδράτος, Τ. Αρβανίτη-Παπαδοπούλου & Π. Ορφανός (Επιμ), Πρακτικά 3oυ Επιστημονικού Συνεδρίου Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων: ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ & ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, 802-812. Αθήνα, 26-28 Φεβρουαρίου 2016.

Κεδράκα, Κ. (2016). Φοιτητές του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου  Θράκης Αξιολογούν τη Μικροδιδασκαλία ως Μέρος της Προετοιμασίας τους για τον Ρόλο του Εκπαιδευτικού. Στα Πρακτικά του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου με τίτλο: “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: Οργάνωση, Διοίκηση, Διδακτικό Υλικό και Αναλυτικά Προγράμματα“, (207-220). Διοργάνωση: Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πατρών, Αλεξανδρούπολη, 8-10 Απριλίου 2016. Στο http://www.elppo.gr/ .

Κεδράκα, Κ., & Δημάση, Μ. (2016). Διδάσκοντας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Υποχρέωση, αγγαρεία ή προνόμιο; Η κατάθεση μιας προβληματικής. Στο: Σ. Κιουλάνης, Α. Πασχαλίδου,  & Ζ. Χαρπαντίδου (Eπιμ.) (2016). Καινοτόμες Εφαρμογές στη Διδακτική Πράξη. Πρακτικά Εργασιών 1ου Διεθνούς Βιωματικού Συνεδρίου Εφαρμοσμένης Διδακτικής, (172-197). Διοργάνωση: Δράμα, 27-29 Νοεμβρίου 2015. Δράμα: Επιστημονικός και Πολιτιστικός σύλλογος eκπ@ιδευτικός κύκλος. Στο: http://www.educircle.gr/synedrio/announcements/86-praktika-ergasion-1ou-diethnoys-viomatikoy-synedriou-efarmosmenis-didaktikis-kainotomes-efarmoges-sti-didaktiki-praksi/

Κεδράκα, Κ., & Καλτσίδης, Χρ. (2016). Ακολουθώντας τα βήματα μιας επαγγελματικής επιλογής. Βιωματικό Εργαστήριο στα Πρακτικά του 1ου Διεθνούς Βιωματικού Συνεδρίου Εφαρμοσμένης Διδακτικής,  (64-69). Διοργάνωση: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ eκπ@ιδευτικός κύκλος.  Δράμα, 27-29 Νοεμβρίου 2015. Στο: http://www.educircle.gr/synedrio/announcements/86-praktika-ergasion-1ou-diethnoys-viomatikoy-synedriou-efarmosmenis-didaktikis-kainotomes-efarmoges-sti-didaktiki-praksi/

Κεδράκα, Κ., Λιναρά Κ., & Μανδαλά, Ε. (2015). Η Εκπαίδευση: Μια Επιλογή Σταδιοδρομίας για τους Βιοεπιστήμονες. Στα Πρακτικά του 3oυ Πανελληνίου Συνεδρίου «Η Βιολογία στην Εκπαίδευση», 230 – 239. Διοργάνωση: Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων – Τμήμα Βιολογίας ΑΠΘ. Κατερίνη, 13 – 15 Νοεμβρίου 2015.

Κεδράκα, Κ., & Σιδηροπούλου, Κ. (2015)H Εκπαίδευση στην Τρίτη Ηλικία: Μια Πνοή Ζωής. Προφορική ανακοίνωση  στα Πρακτικά του  1ου Πανελλήνιου Επιστημονικού Συνεδρίου Διά Βίου Μάθησης με θέμα «Διά Βίου Μάθηση και Σύγχρονη Κοινωνία: Τοπική Αυτοδιοίκηση, Εκπαίδευση και Εργασία». Διοργάνωση: Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης, Δήμος Δράμας και Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Δήμου Δράμας. Θεσσαλονίκη, 27 και 28 Ιουνίου 2015. Στο: http://www.meal.ekp.uom.gr/wp-content/uploads/2018/07/book.pdf

Κεδράκα, Κ., Φαλάγγα, Κ., & Καλτσίδης, Χρ. (2015). Συναισθήματα των φοιτητών κατά την έναρξη σπουδών και σταδιοδρομίας  στις Βιοεπιστήμες:  Η περίπτωση του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Στα Πρακτικά του 5oυ  Πανελλήνιου Συνέδριου Επιστημών Εκπαίδευσης, (Φ. Γουσιας Επιμ) (631-642). Διοργάνωση: Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών, ΕΚΠΑ. Αθήνα, 19-21 Ιουνίου 2015

Κεδράκα, Κ.,  Γκοτζαρίδης, Χρ., & Καλτσίδης, Χρ. (2015). Εκπαιδεύοντας νέους Βιολόγους: Η αξιολόγηση ενός καινοτόμου επιμορφωτικού προγράμματος. Εισήγηση στο: 3o Πανελλήνιο Συνέδριο «Η Βιολογία στην Εκπαίδευση», (240-249). Διοργάνωση: Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων – Τμήμα Βιολογίας ΑΠΘ. Κατερίνη, 13 – 15 Νοεμβρίου 2015.

Κεδράκα, Κ., Φαλάγγα, Κ., & Καλτσίδης, Χρ. (2015). Συναισθήματα των φοιτητών κατά την έναρξη σπουδών και σταδιοδρομίας  στις Βιοεπιστήμες:  Η περίπτωση του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Στα Πρακτικά του 5oυ  Πανελλήνιου Συνέδριου Επιστημών Εκπαίδευσης, (Φ. Γουσιας Επιμ) (631-642). Διοργάνωση: Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών, ΕΚΠΑ. Αθήνα, 19-21 Ιουνίου 2015

Κεδράκα, Κ., Λιναρά Κ., & Μανδαλά, Ε. (2014). Εκπαιδευτικός ή Βιολόγος;. Στo Κ.Δ. Μαλαφάντης, Β. Παπαδοπούλου, Σ. Αυγητίδου, Γ. Ιορδανίδης, & Ι. Μπέτσας (Επιμ.), Πρακτικά του: 9ου Πανελλήνιου Συνέδριου «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», τομ Β΄, (480-492). Αθήνα: Διάδραση.  Διοργάνωση: Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος & Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, 28-30/11/2014, Φλώρινα.

Kedraka, K., & Tsiboukli, A. (2014a). Women Adult Educators in Greece: Professional identity and current challenges at time of crisis. Paper in D. Andritsakou & L. West (Eds), What’s  the point of Transformative Learning? Proceedings of  the 1st Conference of ESREA’s Network  Interrogating transformative processes in learning and education: an international dialogue”, (380-390). Athens, Greece: ESREA  European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) & Hellenic Adult Education Association.

Kedraka, K., & Tsiboukli, A. (2014b). Male and Female Adult Educators: Critical re-thinking on differences and similarities. Workshop in D. Andritsakou & L. West (Eds), What’s the point of Transformative Learning? Proceedings of the 1st Conference of ESREA’s Network “Interrogating transformative processes in learning and education: an international dialogue”, (391-396). Athens, Greece: ESREA European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) & Hellenic Adult Education Association.

Κεδράκα, Κ. (2013). Βιοεπιστήμονες: Πώς βλέπουν τον εαυτό τους 10 χρόνια μετά.
Στα Πρακτικά του 14ου Πανελλήνιου Συνέδριο της Ελληνικής Ψυχολογικής «Η Ψυχολογία σε κρίση-μους καιρούς», 15-19/05/2013, Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία και ΔΠΘ –Σχολή Επιστημών της Αγωγής,  Αλεξανδρούπολη.

Κεδράκα, Κ., & Τσούτσα, Σ. (2013). Attitudes of Philologists of the Prefecture of Kavala towards ICT after their B–level training on ICT. Στα πρακτικά του: ΙΕ΄ Διεθνούς Συνέδριου «Η Συμβολή της Τεχνολογίας στην Επιστήμη, την Οικονομία, την Κοινωνία και την Εκπαίδευση» – International Scientific Conference «eRA – 8: The SynEnergy Forum», 23-25/09/2013, ΤΕΙ Πειραιά και άλλων ΑΕΙ και ΤΕΙ της Ελλάδας και του εξωτερικού, Πειραιάς. Πρακτικά του Συνεδρίου στην ιστοσελίδα: http://era.teipir.gr/

Μπάρκογλου, Γ., Μάγος, Κ. & Κεδράκα, Κ. (2012). Διερεύνηση των
εκπαιδευτικών αναγκών  καθηγητών Γυμνασίων του Νομού Έβρου  που
διδάσκουν  σε τμήματα με μουσουλμάνους μαθητές. Στα πρακτικά του: 15ου Διεθνούς Διαπολιτισμικού ΣυνέδριουΠατρών, 23-25/11/2012, ΚΕ.Δ.ΕΚ. Πανεπιστημίου Πατρών, Πάτρα. Πρακτικά του Συνεδρίου στην ιστοσελίδα: http://edu.klimaka.gr/dia-viou-mathhsh/synedrio/1751-diethnes-synedrio-efarmosmenhs-glwssologias.html

Κεδράκα, Κ. (2010). Οι εκπαιδευτικοί ως ενήλικοι εκπαιδευόμενοι; Μαθαίνουν; Εξελίσσονται; Αλλάζουν;. Στα πρακτικά του 2ου Πανελλήνιου Συνέδριου Εξελικτικής Ψυχολογίας, 26-30/05/2010, ΕΛΨΕ, Αλεξανδρούπολη.

Kedraka, K., Marusic, M., & Vergeti, M. (2010). ICT In Service Teachers’ Training Programs: A Comparative Research in Greeceand Serbia. In: ICT In The Education Of The Balkan Countries (328-332). Balkan Society For Pedagogy And Education. Thessaloniki:  Kyriakidis Brs.

Kedraka, K. (2009α). Educating young and non-experienced adult educators in Thrace:  Evaluation of a seminar. Στα Πρακτικά του: Διεθνούς Συνέδριου του ESREA – Network on Adult Educators & Trainers (σε CD ROM), 6-8/11/2009, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη.

Κεδράκα, Κ. (2009β). Από Δάσκαλος…Μαθητής: Ο Εναλλασσόμενος Ρόλος Εκπαιδευτή-Εκπαιδευομένου στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Στο Ε. Ταρατορη (Επιμ.), Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδασκαλεία: Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον», 147-169. Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη.

Kedraka, K. (2009γ). Adult Education: An Inclusive Educational Environment for Thalassaemics. In A. Sipitanou & N. Galevska-Angeloska (Eds), 12th International Conference On Inclusive Education In The Balkan Countries: Policy And Practice, 845-852. Thessaloniki: Kyriakidis Br.

Κεδράκα, Κ. (2008α). Η πρόσβαση των ενηλίκων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Η περίπτωση του Ελληνικού Ανοικτού  Πανεπιστημίου. Στο Επιμ. Δ. Χατζηδήμου, Ε. Ταρατόρη, Χ. Βιτσιλάκη Κ. Χατζηδήμου (Επιμ.), Πρακτικά του ΙΒ΄ Διεθνούς Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος: Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, 360-371.  Αθήνα: ΑΤΡΑΠΟΣ.

Κεδράκα, Κ. (2008β).  Η επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτών ενηλίκων. Στα πρακτικά του: 3ου  Διεθνούς Συνεδρίουτης Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων «Εκπαιδευτές Ενήλικων: Η Εκπαίδευση και η  Επαγγελματοποίησή τους» (σε CD ROM), 14-16/03/2008, Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Αθήνα.

Κεδράκα, Κ. (2005α). Παραγοντική Ανάλυση για την Ομαδοποίηση Κοινωνικών Δεξιοτήτων που Θεωρούνται Σημαντικές για την Είσοδο στην Εργασία και τη Σταδιοδρομία: Απόψεις Νέων και Ενηλίκων στην Ελλάδα. Στα Πρακτικά του: 2ου  Διεθνούς Συνεδρίου της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων «Εκπαίδευση Ενηλίκων και Κοινωνικές Δεξιότητες» (σε CD ROM), 16-18/12/2005, Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Αθήνα.

Κεδράκα, Κ. (2005β). Διάπλους: Μια Ανοικτή κι Εξ Αποστάσεως Μεθοδολογία Δια Βίου Διαχείρισης της Σταδιοδρομίας. Στο Α. Λιοναράκης (Επιμ.), Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Ανοιχτή κι εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με θέμα: ‘Παιδαγωγικές και Τεχνολογικές Εφαρμογές’ (208-214). Αθήνα: Προπομπός.

Sidiropoulou-Dimakakou, D., Margaritis, D., & Kedraka, K. (2004). The Vocational Integration of individuals with Thalassaemia Major in Northern Greece.  Αναρτημένη εργασία στο: Διεθνές Συνέδριο Συμβουλευτικής και ΕπαγγελματικούΠροσανατολισμού “Quality development in vocational counselling and training” (σε CD-Rom),  3-6/9/2003, International Association for Educational and Vocational Guidance, Βέρνη, Ελβετία.

Κεδράκα, Κ. (2004). ‘Η επιχειρηματικότητα ‘ανοίγει’ επαγγελματικές προοπτικές στους νέους. Στα πρακτικά του:  Διεθνούς Συνέδριου «Προώθηση Νέων Μορφών Οργάνωσης της Εργασίας και Άλλες Συνεργατικές Ρυθμίσεις Για Την Ανταγωνιστικότητα και την Απασχολησιμότητα», 23-25/1/2004, Κέντρο ΣΕΠ,  Τμήμα ΦΠΨ, Φιλοσοφική Σχολή  Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα.

Κεδράκα, Κ. (2003). Σύγχρονες Επαγγελματικές Δεξιότητες: Μήπως είναι γένους θηλυκού. Στα πρακτικά του: 1ου Πανελλήνιου Συνέδριου Συμβουλευτικής Ψυχολογίας “Η Συμβουλευτική Ψυχολογία στα γυναικεία θέματα: Τάσεις και προοπτικές, 27-29/11/2003, ΕΛΨΕ-Κλάδος Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών-Τομέας Ψυχολογίας & Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία,  Αθήνα.

Σιδηροπούλου-Δημακάκου, Δ., Μαργαρίτης, Δ., & Κεδράκα, Κ. (2003). Διαφορές φύλου στην επαγγελματική ανάπτυξη των ατόμων με Μεσογειακή αναιμία. Στα πρακτικά του: 1ου Πανελλήνιου Συνέδριου Συμβουλευτικής Ψυχολογίας “Η Συμβουλευτική Ψυχολογία στα γυναικεία θέματα: Τάσεις και προοπτικές”, 27-29/11/2003, ΕΛΨΕ-Κλάδος Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών-Τομέας Ψυχολογίας & Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Αθήνα.

Κεδράκα, Κ. (2002). Σχολικός επαγγελματικός Προσανατολισμός και Συμβουλευτική: Στήριξη για μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Στα πρακτικά του: 4ου Ετήσιου Συνέδριου της Μονάδας Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης «Ο Εκπαιδευτικός και η Ευρωπαϊκή διάσταση στην Εκπαίδευση», 17-19/05/2002, Πανεπιστήμιο Πατρών – Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πάτρα.

Κεδράκα, Κ. (2001). Σύγχρονες εφαρμογές στον Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό: τηλεδιάσκεψη. Στα πρακτικά του: 2ου Ελλαδο-Κυπριακού Συνεδρίου Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (σε CD-Rom), ΥΠΕΠΘ-ΠΙ, 2001, Σπάρτη.

Βάγγερ, Αικ., Κεδράκα, Κ., Μπελαφέμινε, Φ., Παϊσοπούλου, Ν., Παπαπαναγιώτου, Γ., Παύλου, Γ. (2001). Εκπαιδευτικό, Πληροφοριακό και Υποστηρικτικό Υλικό Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ). Στα πρακτικά του: 8ουΠανελληνίου  Συνεδρίου Ψυχολογικής έρευνας, 24-27/5.2001, ΕΛΨΕ-ΔΠΘ. Αλεξανδρούπολη.