Ανακοινώσεις σε συνέδρια

Ανακοινώσεις σε Επιστημονικά Συνέδρια (Με επιτροπή κρίσης)

Tsiboukli Anna,  &  Kedraka Katerina, (2024). Transformative Dilemmas in Modern Contexts. In L. Fabbri, M. Fedeli, P. Faller, D. Holt & A.  Romano, (Eds), PROCEEDINGS of XV BIENNIAL INTERNATIONAL TRANSFORMATIVE LEARNING CONFERENCEGetting Transformation into Good Trouble: Making new spaces of possibility with community and in practice, pp 716 -722. www.intertla.org

Τζοβλά, Ε., & Κεδράκα, Κ. (2022). Το follow-up στην Έρευνα και την Εκπαίδευση,  παρουσίαση σε διαδικτυακό webinar του ΜΠΣ «Διδακτική των Βιοεπιστημόνων» του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Παρασκευή 4/2/2022 και ώρα 17.00 – 20.00.

Γαλάνης, Α., Κολοβός, Π., Κεδράκα, Κ. (2022). Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ. Εισήγηση στο  6ο Συνέδριο Εκπαίδευσης της ΠΕΒ με τίτλο: Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -Τοπική Ημερίδα Αλεξανδρούπολης, 14-15 /1/2022.

Κεδράκα,  Κ. (2022). Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων στο εκπαιδευτικό σύστημα: Κάτω από ποιες προϋποθέσεις είναι εφικτή; Webinar (διαδικτυακά). Διοργάνωση: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων.  Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2022.

Κεδράκα, Κ., Καραλής, Θ., Καλτσίδης, Χρ. & Ορφανίδου, Χ. (2021).  ΟΙ  ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ. Διαδικτυακή Κοινή Ημερίδα των Γραφείων Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΓΡΑΔΙΜ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και του Πανεπιστημίου Πατρών. Παρασκευή, 16 Απριλίου 2021. https://ctl.duth.gr/index.php/category/actions/

Κεδράκα,  Κ., & Μουτοπούλου, Ν. (2021). Εκπαίδευση Ενηλίκων και Δια Βίου Επαγγελματική Συμβουλευτική: Μια αναγκαία ώσμωση. Webinar (διαδικτυακά). Συντονισμός: Δημήτρης Πατρώνας. Διοργάνωση: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων.  Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021.

Kaltsidis, Chr., Orfanidou, Ch., Kedraka, Κ., & Karalis, Th. (2020).  Exploring the Educational Needs of Academics In Two Greek Universities Towards Their Teaching Practice. In the Proceedings Of The 12th International Conference For Theory And Practice In Education.  Venue: H-1021 Budapest, Tárogató Lejtő 15, Hungary (Online). Organized by Association Of Educational Sciences. 15-17 December 2020, Budapest, Hungary.

Κεδράκα, Κ. & Ράϊκου, Ν. (2020). Για ένα μετασχηματισμό της Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής. Webinar (διαδικτυακά). Συντονισμός: Θανάσης  Καραλής. Διοργάνωση: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων.  Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020.

Κεδράκα, Κ. (2020).  H λειτουργία του Γραφείου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης του Δ.Π.Θ. Ημερίδα (διαδικτυακή) με θέμα: Ίδρυση και λειτουργία Γραφείων Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Συνδιοργάνωση: Αντιπρυτάνεις Ακαδημαϊκών Θεμάτων Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και Πανεπιστημίου Πατρών. Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2020.  https://ctl.duth.gr/index.php/category/actions/

Κουφάκη, Ι.,  Κεδράκα, Κ.,  Ιεροδιακόνου-Μπένου, Ι., & Σαμακουρή, Μ. (2019).  Ψυχολογική προσαρμογή γονέων παιδιών με διάγνωση νευρομυϊκής διαταραχής. Προφορική ανακοίνωση στο 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας. Στα Πρακτικά Περιλήψεων του 17ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ψυχολογικής Έρευνας με τίτλο: «Νοερός οὖν καὶ έμψυχος ἐστίν ὁ κόσμος», σελ 385. Διοργάνωση: ΕΛΨΕ. Αλεξανδρούπολη: 15-19 Μαΐου 2019.

Κεδράκα, Κ.,  Καραλής, Θ., & Γουγουλάκης, Π. (2019). Στρογγυλή Τράπεζα: Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική: Σκέψεις, Προτάσεις, Αναστοχασμοί. Στο: Κ. Κεδράκα (Επιμ), Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου  Συνεδρίου Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής: Διδασκαλία και Μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.  Αλεξανδρούπολη, 12-13 Απριλίου, 2019. Διοργάνωση: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής, Εργαστήριο Διδακτικής & Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Βιοεπιστημόνων.

Κεδράκα, Κ., &  Καλτσίδης, Χ. (2018). Διδακτική Πρακτική Άσκηση στο πεδίο των Βιοεπιστημών: Ένα μοντέλο εφαρμογής στο Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Στα Πρακτικά Περιλήψεων του 2ου Συνεδρίου Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων με θέμα: «Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών & Παιδαγωγικά Τμήματα, 30 χρόνια μετά: Αντιμετωπίζοντας τις νέες προκλήσεις», σελ 82.  Διοργάνωση: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Βόλος: 28-30 Σεπτεμβρίου 2018.

Κεδράκα, Κ. (2017). ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΗΘΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ  ΒΙΟΕΠΙΣΤΉΜΕΣ. Προφορική ανακοίνωση στο 1οΔιεθνές Επιστημονικό  Συνέδριο: Εκπαιδευτική Ηγεσία, Αποτελεσματική Διοίκηση και Ηθικές Αξίες. Πανεπιστήμιο  Μακεδονίας 24-26 Νοεμβρίου 2017. Στο: www.leadership2017.uom.gr

Κεδράκα, Κ. (2017). Πανεπιστημιακή παιδαγωγική: τάσεις και προοπτικές στην Ελλάδα και Διεθνώς. Ανακοίνωση στο 4ο Συνέδριο Εκπαίδευσης και Έρευνας της Ιατρικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Διοργάνωση: Τμήμα Ιατρικής ΔΠΘ, Ιατρική Εταιρία Θράκης υπό την αιγίδα του ΔΠΘ. Αλεξανδρούπολη: 5 – 7 Μαΐου 2017.

Κεδράκα, Κ. (2016). Η Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική στην Ελλάδα και διεθνώς. Ανακοίνωση  στο Συμπόσιο: Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική:  Η ανάπτυξη μιας διαφορετικής κουλτούρας μάθησης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.  Συμμετοχή σε Στρογγυλή Τράπεζα στο 6ο Επιστημονικό Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκωνμε θέμα: «Καλές Εκπαιδευτικές Πρακτικές: Κριτική Σκέψη και Δημιουργικότητα».  Αθήνα, Μαράσλειο Διδασκαλείο, 23-25 Ιουνίου 2017.

Κουφάκη, Ι., Κεδράκα, Κ., Ιεροδιακόνου-Μπένου, Ι., & Σαμακουρή, Μ. (2016). «Εμείς δεν είμαστε μια οικογένεια όπως οι άλλοι»: Αποτελέσματα συνεντεύξεων με γονείς παιδιών με νευρομυϊκές παθήσεις. E-poster στο 24ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχιατρικής.  Αλεξανδρούπολη, 14-17 Απριλίου 2016. Συνδιοργάνωση: ΔΠΘ και Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρεία.

Βαλκάνος, Ε.,  Κεδράκα, Κ.,  Πάντα Δ., & Φραγκούλης, Σ. (2015). Εφαρμόζοντας το mentoring στην εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών: Μια καλή πρακτική. Εισήγηση στην Στρογγυλή Τράπεζα με θέμα: «Το mentoring στην εκπαίδευση ενηλίκων». Στα Πρακτικά του  1ου Πανελλήνιου Επιστημονικού Συνεδρίου Διά Βίου Μάθησης με θέμα «Διά Βίου Μάθηση και Σύγχρονη Κοινωνία: Τοπική Αυτοδιοίκηση, Εκπαίδευση και Εργασία». Διοργάνωση: Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης, Δήμος Δράμας και Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Δήμου Δράμας. Θεσσαλονίκη, 27 και 28 Ιουνίου 2015. Στο: http://www.meal.ekp.uom.gr/wp-content/uploads/2018/07/book.pdf

Κεδράκα, Κ.,  Γκοτζαρίδης, Χρ., & Καλτσίδης, Χρ. (2015). Το  Mentoring στην εκπαίδευση Βιολόγων. Ανακοίνωση στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος με θέμα: «Ψυχολογία και Εκπαίδευση: Σύγχρονοι Προσανατολισμοί και Εφαρμογές», Διοργάνωση: Ψυχολογική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος –ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ιωάννινα, 8-10 Οκτωβρίου 2015.

Κεδράκα, Κ., Λιναρά Κ., & Μανδαλά, Ε. (2014). Επιλογές  σταδιοδρομίας και επαγγελματική  ικανοποίηση των Βιοεπιστημόνων που εργάζονται ως καθηγητές στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αναρτημένη ανακοίνωση στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, 6-8/11/2014, ΕΛΨΕ, Πάτρα.

Κεδράκα, Κ.,  Γκοτζαρίδης, Χρ.,  Καλτσίδης, Χρ., Στυλιανοπούλου, Η., & Γρηγορίου, Μ. (2014). Μοριακή Βιολογία & Γενετική:  Εξελίξεις και διδακτικές εφαρμογές. Αναρτημένη ανακοίνωση στην: Επιστημονική Ημερίδα «Καινοτόμες Εκπαιδευτικές Πρακτικές στο Σχολειό», 29/11/2014, Αθήνα: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενήλικων.

Kedraka, K., & Kokkos, Α. (2013). Using art in adult education: an innovative method. Poster in  25th Annual EAIE Conference: «Weaving the Future of Global Partnerships- Innovation in higher education (σε CD ROM), Istanbul 10-13/09/2013, European Association of International Education. In the Proceedings of the Conference – Book of Abstracts, Also available in: http://www.eaie.org/home/conference/istanbul

Κεδράκα, Κ. (2013). Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας.  Ανακοίνωση σε Στρογγυλή Τράπεζα στο 2οΣυνέδριο «Η Βιολογία στην Εκπαίδευση». Διοργάνωση:  Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (ΠΕΒ), & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, 27-29/11/2013, Αθήνα.

Κεδράκα, Κ. (2013). Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα: Αλήθεια ΚΑΙ θάρρος. Παρουσίαση στην Ημερίδα: «Σεξουαλικώς μεταδιδόμενες ιογενείς λοιμώξεις: Ενημέρωση & Προφύλαξη», 18/11/2013, European Territorial CooperationProgramme Greece-Bulgaria 2007-2013, Αλεξανδρούπολη.

Κεδράκα, Κ. (2008). Εκπαίδευση Ενηλίκων: Οριοθετώντας το πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Ελλάδα. Παρουσίαση στην Ημερίδα: «Εκπαίδευση Ενηλίκων», 8/4/2008, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος – Παράρτημα Θράκης & Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Αλεξανδρούπολη.

Κεδράκα, Κ. (2008). Ενεργή Συμμετοχή και μάθηση Ενηλίκων. Θεματικό Εργαστήριο στην Ημερίδα: «Ενεργή Εμπλοκή και Ενδυνάμωση των Ευαίσθητων Κοινωνικά Ομάδων», ΚΠ EQUAL ΑΞΟΝΑΣ ΙΙΙ, ΕΡΓΟ: «Επί Τροχών: Επόμενη Στάση Αγορά Εργασίας», 31/03/2008, Αθήνα.

Κεδράκα, Κ. (2007). Σχολείο κι Οικογένεια: μια Συμπληρωματική σχέση με την οπτική του επαγγελματικού προσανατολισμού. Παρουσίαση στην Ημερίδα: «Σχέση σχολείου-Οικογένειας», 16/5/2007, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος-Παράρτημα Θράκης & Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Αλεξανδρούπολη.

Κεδράκα, Κ. (2007). Το προφίλ των παιδιών που διαρρέουν από την Εκπαίδευση. Παρουσίαση στην Ημερίδα: «Αντιμέτωποι με τη Σχολική Διαρροή: Γονείς – Εκπαιδευτικοί – Επιχειρήσεις», στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Σύμπραξης ‘ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ», 15/5/2007, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΔΠΘ & Επαγγελματική Κατάρτιση ΑΕ, Αλεξανδρούπολη.

Κεδράκα, Κ. (2006α). Ομαδοποίηση κοινωνικών δεξιοτήτων που θεωρούνται σημαντικές για την είσοδο στην εργασία και τη σταδιοδρομία: Απόψεις νέων και ενηλίκων στην Ελλάδα, Παρουσίαση στην Ημερίδα: Εκπαίδευση Ενηλίκων και Κοινωνικές Δεξιότητες, 1/4/2006, Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων και Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ροδόπης-Έβρου, Αλεξανδρούπολη.

Κεδράκα, Κ. (2006β). Ζυγίζοντας τις κοινωνικές μας δεξιότητες. Εργαστήριο στην Ημερίδα: Εκπαίδευση Ενηλίκων και Κοινωνικές Δεξιότητες, 1/4/2006, Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων και Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ροδόπης-Έβρου, Αλεξανδρούπολη.

Κεδράκα, Κ. (2003). Επαγγελματικός προσανατολισμός και προετοιμασία για την αγορά εργασίας στην πολυπολιτισμική κοινωνία της Θράκης. Εργαστήριο στην Ημερίδα: «Η συμβολή του Επαγγελματικού Προσανατολισμού στην εκπαιδευτική και επαγγελματική πορεία του ατόμου σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία», 7/11/2003, Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ), Αλεξανδρούπολη.

Κεδράκα, Κ. (2001). Σύγχρονες επαγγελματικές δεξιότητες για την μετάβαση των μαθητών στον κόσμο της εργασίας. Παρουσίαση στην Ημερίδα: «Ο ρόλος της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού κατά τη μετάβαση από την εκπαίδευση στην αγορά εργασίας», 16/11/2001, Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ), Θεσσαλονίκη.

Σιδηροπούλου-Δημακάκου, Δ. & Κεδράκα, Κ. (2000). Νέες δεξιότητες για την ένταξη των πτυχιούχων στην αγορά εργασίας. Εργαστήριο στην Ημερίδα: «Ψυχολογικές παράμετροι και νέες τάσεις στην επαγγελματική συμβουλευτική και στην αγορά εργασίας», 18/02/2000, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Φ.Π.Ψ., Τομέας Ψυχολογίας, Αθήνα.

Κεδράκα, Κ. (1998). European label for innovations encouraging the learning of languages. Παρουσίαση στην Ημερίδα: “Η ελληνική εμπειρία σχετικά με το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Ετικέτας για Καινοτομίες που ενθαρρύνουν την εκμάθηση γλωσσών», 16/11/1998,  Παιδαγωγικό Ινστιτούτο – Τομέας Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Οργανισμός Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ), Αθήνα.